Ny blogg!

Hej på er!

Efter lite påtryckning så har jag bytt blogg. Den gamla http://jenny.bloggsida.se/ var opålitlig. Ni som försökt skriva kommentarer där kan väl skriva dom här istället (jag vet att några av er försökt men inte lyckats, och jag är ju lite nyfiken).

Nu är det äntligen helg iallafall! Imorrn blir det städning, grillning och middagsbjudning (mamma, pappa, Magnus och Carro).

Skrev lite info om mig, men vill inte lämna ut någon bild, det känns bara dumt. Vad tycker ni om mitt nya namn förresten? Jag fick inte heta Jenny, det var redan upptaget. Sen tycker jag att det är så fånigt att hitta på ett namn (inte för att det jag valde var så coolt heller), men jag är ju lite crazy, så då körde jag på det.

Fick mitt nya schema idag. Jag har HEMSKA veckor framför mig! Av 20 dagar, så slutar jag 17 eller tidigare 3 gånger! En gång slutar jag 17,15, en dag 17.45, sen är det 18 och 19 som jag slutar. Det blir ju jättekul. Not.

Är trött. Vill gå och lägga mig, men det känns som slöseri av en fredagkväll att gå och lägga sig innan 23. Det är ju liksom fredagkvällarna som är det bästa på hela veckan. Hmm, det måste jag lägga till i infon om mig!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: anna

mycket bra intiativ =)

2010-04-16 @ 23:07:33
Postat av: helena

mohahhaa crazyjenny =)



det va på tiden att du bytte till blogg.se iaf

2010-04-17 @ 12:48:36
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0