Dagen

Imorrn är det måndag igen. Blä. Tänk att man aldrig är pigg på måndagarna trots att man varit ledig i två dagar. Efter att jag hade skrivit bloggen inatt, så pratade jag lite med Andreas. Klockan blev efter 3 innan jag somnade! Sen drömde jag också (det händer inte så ofta. Jag vet att man alltid drömmer, bla bla bla, men kommer jag inte ihåg dom så säger jag att jag inte drömt något). Det var en snuskig dröm om en kille på jobbet, haha. Det var en väldigt bra dröm om jag får säga det själv (ja, jag gillar snuskiga drömmar, ni kan knappast bli förvånade).

Idag har jag varit på gå-bingo med Sofie. Både jag och Sofie vann faktiskt! Vi tränade avståndsbedömning när vi gick runt. Måste träna på den inför jägarexamen. Följde med Sofie hem en sväng efteråt och då kom Helena A förbi också. Hon har varit hemma över helgen och ville träffa oss innan hon åkte tillbaka till Åre. Jag och Sofie spelade det där dansspelet på Wii igen. Av någon anledning så förlorade jag alla tre gångerna...

Sen var jag hem och bytte däck på bilen och tvättade den. Jag tycker faktiskt att jag varit väldigt bra i helgen. Bytt däck, tvättat bilen, städat... Nästa helg ska jag visserligen jobba (på lördagen mellan 9-15 tror jag), men i övrigt ska jag inte planera in något. Jag ska ta allt som det kommer och eventuellt inte göra något alls. Vore hur skönt som helst! Kaaaanske att jag tar en tur till Helena. Jag har ju ändå som mål att träffa min lilla sötnos en gång i veckan. Vi får se. Ha en trevlig vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0