Ledig

Imorrn är jag ledig! Ska bli hur skönt som helst! Funderar på att gå till gymmet, har ju inte varit där på ca två månader. Sen om Alexander vill, så ska jag hälsa på honom också. Funderar på om jag ska beställa tid för att bli blond också. Inte helt blond (så korkad/djärv är jag inte), men blonda slingor. Vad tycker ni?

Har ni kollat på serien True blood? Idag var det bästa avsnittet någonsin av serien (jag tycker inte att serien är speciellt bra, men ändå har jag inte slutat kolla på den. Den är så konstig, så man måste följa den). Alexander Skarsgård var snyggare än någonsin tidigare! Eller, han var lika snygg som i "Vingar av glas".

Imorse kom jag på att jag skulle kunna åka till Skåne under Kristihimmelfärdshelgen (sorry Anna), men SAS ville inte det, för det gick varken något flyg upp eller ner då jag ville. Så jag får helt enkelt stanna hemma. Men jag skulle gärna vilja åka ner... Får kolla på tåg, men det tar ju en EVIGHET att komma ner då.

Nu måste jag gå och lägga mig. Tänk att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0