Ett litet mirakel

Idag har jag inte varit till gymmet. Jag var och hälsade på Alexander, Helena och Per istället! Helena har ju haft lite problem med amningen och idag fick jag se problemet. Jag tyckte att det var jobbigt att se när Alexander vägrade äta och bara grinade - förstå då hur en förälder känner sig! Helena, jag är så stolt över dig. Det är hjärtskärande att höra honom grina, men jag är säker på att det kommer att lösa sig. Ge inte upp!

När vår lilla sötnos hade ätit, gav Helena honom till mig. Där sov han i 1,5 timme. Jag älskar verkligen det lilla underverket och jag skulle vilja att han alltid låg i min famn. Han är så söt, jag skulle lätt kunna sitta och titta på honom en hel dag!

På väg hem åkte jag in på Tempo och handla lite smågrejer. När jag var där ringde telefonen. Under ca 3 sekunder (från det att jag svarade till presentationen) trodde jag faktiskt att de ringde från Skåne och ville prata intervju. Tyvärr hade jag fel. Den som ringde var en som ska flytta in i huset.

I övrigt så tycker jag verkligen att jag det är på tiden att hockeyn förbjuds på tv, iallafall på Kanal 5. Det går alldeles för många bra serier där som man missar! Jag hoppas att HV71 vinner på lördag, så att allt är över.

Ringde förresten till min frissa idag, så på måndag kl 14 ska jag få lite slingor i håret.

Nu måste jag fixa lite mat till imorrn! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0