Ge mig en bil, tack!

Idag har jobbat till 13, efter det var jag och gjorde slingor i håret. Om jag får säga det själv så blev det väldigt bra! Sen var jag förbi Helena och Alexander en sväng. Eller en sväng, jag var där ganska länge. Det är lätt att det blir så!

På fredag skulle jag också ha jobbat till kl 13, men det bytte jag bort. Så istället jobbar jag 9-18, men slipper jobbar lördagen den 15:e maj istället! Tänkte ev åka till Skåne då, men det är inget bestämt eftersom Andreas vet inte om han kan, och dessutom måste jag övertala mamma och pappa om att få låna bilen. Nu ser jag fram emot att träffa Andreas igen (jag ser alltid fram emot att träffa honom), men jag måste säga att bilresan känns jävligt lockande! Jag skulle till och med kunna använda order exalterande - det är så jag känner. Jag älskar att åka bil själv, det är ju värsta terapin! Hoppas det blir en relativt solig dag! Och om det inte blir en tripp till Skåne, så tar jag nog en tur till Dalarna istället. Men som sagt, så hoppas jag ju på Skåne.

På fredag är det ju sista april, då jag ska (tydligen) till Bollnäs å festa. Hade hellre sett att festen hade blivit i Söderhamn, men det var ingen som ville ställa upp och ha festen här. Då får man åka till världens ände. Ska festa lite med mina jobbarkompisar. Ser faktiskt fram emot det (utom det faktum att jag tvingas åka till Bollnäs)!

Nä, jag måste gå och lägga mig. Är helt värdelös på att komma i säng i tid nu för tiden! Måste ändra på 1. att komma i säng i tid, 2. att börja träna igen. Men idag fick jag reda på att mitt Wii Fit är på väg! Eller jag tror det iallafall. Jag beställde det för ca 3 månader sen, men då fanns det inte på lager. Var inne på Elgigantens hemsida förra lördagen också (då hade jag druckigt några cidrar), men då kan jag väl inte ha beställt nåt? Eller?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0