Ångest

I vanliga fall brukar jag ha problem med rubriken, men idag känns den klockren! Imorrn börjar jag jobba igen. Känner inte alls för det. Kan man inte få tre semesterveckor till?

Ikväll har jag varit och hälsat på hos Michel, Stina och Carl-Adrian. Har inte träffat C-A sen han var typ en vecka - det är 4 månader sen! Skäms på mig! Men vilken sötnos det var! Han pratade (eller snarare gurglade) och skrattade hela tiden!

I helgen var den årliga Bladfesten! Vann inte i år, men jag tänker skylla på att Micke inte var där. Jag behöver honom för att känna rivaliteten mellan lagen. Men trevligt hade vi ändå! När jag kom hem (vid 00.30) pratade jag med Andreas på telefon ett bra tag. Han var onykter. Jag tycker väldigt mycket om att prata med Andreas i vanliga fall, men när han är full är han extra rolig! Då ger han mig detaljer som jag inte skulle ha fått om han var nykter. I like it! Själv så ger jag ut all sorts information till honom hela tiden, det spelar ingen roll om jag är nykter eller inte.

Nä, nu ska jag väl gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0