Snart dags...

... för sängen, men jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg först. Den här veckan har varit ganska bra. Ikväll har jag inte gjort något speciellt, men imorrn ska jag på Carl-Adrians dop. Ska bli spännande att träffa Michel och Stinas släkt.

Efter det ska jag åka till Annika och Anders och vara barnvakt till Ebba. Hon kommer ju säkert att sova mestadels av tiden, men jag ser fram emot det ändå. Ska ta med mig några filmer och bara mysa framför deras tv.

På söndag blir det nog städdag. Ev att jag ska spela bingo med Alex och Sandra på kvällen, men vi får se hur det blir.

Det blev ett kort inlägg, men jag är så trött så jag orkar inte skriva nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0