Badat

Ja, då har man jobbat första veckan. Det var inte lika hemskt som jag hade trott, men trött och sliten har jag varit. I torsdags gick jag t.o.m. och la mig kl 20.30!

Helgen har varit väldigt lugn. Igårkväll var jag dock ner på stan med Helena, Per, Alex, Helena, Pettson och Isak. Det var ju crusing på stan. Jag älskar crusing, det är så fina bilar på stan!

Nu längtar jag tills att det ska bli 3 september för då är det Strömmingsleken! Har planerat i en rolig sak per månad nu i höst. Först är det såklart Strömmingleken (vi vet alla att jag älskar Strömmingsleken)! Hade ju en skittråkig Strömmingslek förra året (Helena var ju hemligt gravid, så det blev liksom inte detsamma), men i år så ska jag festa och ha roligt! Sen i oktober (den 9:e) så ska jag till Stockholm och kolla på Volbeat - längtar! Sen i november blir det nog till att åka till Skåne (om jag inte gör det i oktober också) och hälsa på Andreas.

Idag har jag solat ute i Stålnäs och till min egen förvåning vågade jag mig i vattnet! Jag badade i havet och det var, enligt termometern, 20 grader men då ligger den ganska nära land och där det är typ 40 cm djupt.

Ikväll ska jag åka in till Rickard och fixa Word i datorn. Jag har ju försökt ladda ner det, men det funkade i en månad (trial period) sen la det ner. Har varit hur frustrerande som helst! Men ikväll så löser det sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0