Teknikens under

Det har varit en bra helg. Fredagen var härlig och gårdagen spenderade jag mest för mig själv. Skulle ju jobba på matchen kl 16, men den blev inställd, så jag åkte till Gävle och köpte en ny video. Tyvärr har dom ju slutat tillverka endast videor, så jag tvingades att köpa en video med dvd. Helt onödigt eftersom jag har en i ljudanläggningen. Men men. 1200 fick jag betala. Sen åkte jag över till Valbo köpcentrum och shoppade lite. På kvället tog jag det bara lugnt. Idag har jag varit hem till mamma och pappa en sväng, sen till Blads med Johans tröja som han la i min bil för typ två veckor sen.

När jag gick därifrån stack Siv ut sitt huvud (det är Sofie, Ida och Lisas farmor som är 80 år). Hon ville bjuda på fika, men jag tackade nej. Följde med henne in ändå och satt där och pratade i över en halvtimme. Hon är ju en grymt skön dam!

Nu har jag suttit och pratat med Therese i typ en timme på Skype. Var hur kul som helst att se och prata med henne!

Nu ska jag åka in en sväng till Alex. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0