Telefon

Vilken jäkla nackspärr jag har! Det är ju extra roligt när man ska duscha och raka benen. Den bästa ställningen är faktiskt att bara luta sig mot ryggstödet i soffan. Jag tror nog att jag ska vänta en timme innan jag duschar och bara sitta här.

Igår la min fantastiska telefon av. Den har ju stängt av sig själv någon gång tidigare, men igår gick det inte att få liv i den. Lät den vara ett tag, sen fungerade den faktiskt igen. Då tänkte jag passa på att lägga in allt på telefonen i datorn, så jag kopplade in den men upptäckte att jag behövde en cd-skiva för att det skulle fungera. När jag kopplade bort luren, fortsatte den att ladda sig själv. Den mår inte bra. Så nu funderar jag på att inhandla mig en Sony Ericsson Vivaz Pro. Gillar inte riktigt telefonerna som finns på marknaden (dom är för stora och jag vill helst inte ha en pekskärm), men den har bäst taltid av de jag kollat på, så den blir nog den.

Igårkväll åkte jag, Alex och Markus och köpte pizza. Idag blir det, det nyttiga livet som börjar (med undantag för någon glass). Jag saknar dem när jag inte är på jobbet. Men igår kollade jag faktiskt efter lite andra jobb. Känns som att det är dags att gå vidare, jag kan inte stanna bara för att arbetskamraterna är så fantastiska. Trivs ju ganska bra i Söderhamn, men jag kollade faktiskt på jobb i Stockholm. Jag hittade några tjänster som jag skulle vilja ha. Ett var sekreterare åt en VD på något företag (kommer inte ihåg vilket). Det tror jag skulle passa mig! Många bollar i luften och mycket att hålla reda på, så att jag får lite utmaningar. Måste ladda ner Word så att jag kan skicka iväg några ansökningar. Men känner jag mig rätt, så kommer jag väl att vara kvar på mitt jobb och jobba där i 20 år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0