Dumpad

Ja, då har jag blivit dumpad då! Andreas skulle ju komma och hälsa på i helgen, men det blev så tight om tid och om han skulle komma imorrnkväll så var jag tvungen att åka ner till Arlanda och hämta honom (visserligen inte mig emot.) Dessutom visste jag inte om jag var ledig på fredag, så vi får ta det en annan gång! Det känns ganska lugnt ändå, då jag kan mysa och bara ta det lugnt hela helgen. Det hade jag visserligen gjort med Andreas också, men då hade sprit varit inblandat på lördag.

Annars händer inte så mycket här, det kommer mer snö och det blir kallare och kallare. Jag är inte klar med julklapparna, har bara köpt en till mamma och pappa. Har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa åt brorsan och Carro. Funderade på en upplevelse, typ chokladprovning eller nåt, men då måste dom bo på hotell och sån't och så mycket hade jag inte tänkt punga ut! Nja, får nog tänka på nåt lite närmare här...

Nu ska jag gå och fixa dipp och grönsaker till Lina kommer, vi ska nämligen ha en myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0