Julafton

God Jul på er! Jag hoppas att ni haft en bra julafton! Själv har jag varit på flera besök idag!

Jag började med att hälsa på Magnus och Carro, där Carros mormor och morfar också var (de skulle fira julafton med oss). Där blev jag bjuden på gröt och mackor. Sen åkte jag vidare till Blads för att ge en julklapp (chokladask), och därefter en sväng till Larssons. Dom blev glad av påhälsningen, men jag stannade inte länge. Sen åkte jag hem till pappa och efter en halvtimme så kom Magnus och de andra. Eftersom mamma jobbade kom hon hem i mitten av Kalle Anka. 

När Kalle var slut fixade vi mat, åt och diskade. När vi var klara var klockan 19. Då öppnade vi paketen (min favoritdel av julafton)! Är mycket nöjd över julklapparna! Fick pengar, smycken, klockor (3 skitcoola klockor som Magnus och Carro köpte när de var till Thailand) mm.

Vid 20.45 så åkte jag vidare till Henke. Vi har suttit och kollat på tv och spelat "Idiot kunskap". Kom hem för kanske 45 minuter sen. Det är väl dags att jag går och lägger mig. Ska upp och lyssna på Melodikrysset, sen ska jag och träna med Therese, Anna och Tomas. Efter det så MÅSTE jag städa, duscha och göra mig iordning inför festen som börjar här klockan 18. Vi tänkte gå ut på Statt imorrnkväll, men jag har en känsla av att det är kört (det kommer nog vara fullt när vi kommer dit). Men jag får helt enkelt tvinga folk att dricka snabbt (eller lura i dom sprit så att dom blir full fortare).

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0