Veckan som varit

Har tydligen inte uppdaterat vad som hänt i veckan (inte bra iallafall). I måndags slutade jag 12 och åkte till Valbo med Malin (min jobbkompis) för att shoppa lite. Egentligen var det en korkad dag att åka på eftersom det var massor av olyckor den dagen och vädret var definitivt inte med oss. Men jag slutar inte tidigt framöver, så då valde vi att dra iallafall. Handlade lite småsaker som slutade med en tömning av plånboken (typ). En julklapp till mamma och pappa blev det, resten var saker till mig. Vet dock inte vad jag ska köpa till Magnus och Carro, nån som har något förslag?

På vägen ner var det två olyckor, men i norrgående film så det gick bra för oss ändå. När vi åkte hem blev vi omdirigerad pga av dessa olyckor, via Axmar. Där blev vi stående i ca 30 minuter, pga någon olycka. Men vi tog oss hem, även om det blev två timmar senare än beräknat!

På tisdagen slutade jag också 12, så då åkte jag upp och gav blod och sen åkte jag till Helena och Alexander. Och fasiken va han växer! Min lilla sötnos sitter ju helt själv! Sen tog vi en promenad inomhus han och jag (alltså han gick själv, men jag höll honom i händerna). Lite ostadigt var det väl, men han tog några steg! Inte illa pinkat för en 8 månaders-kille! 

I skrivande stund sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska ringa. Dom har åkte på en "bussresa" till Leksand för att kolla på Björn Skifs, så jag ska hämta dom när dom kommer hem.   

Som avslut tänkte jag berätta vilka låtar som rullar om och om igen på min Spotify just nu:
Moonshine - Hardcore Superstar
The Time (Dirty Bit) - Black eyed peas (Helena, det är en låt för dig)
Need You Now - Lady Antebellum (Anna, ta och lyssna på den om du inte hört den tidigare)
Club Can't Handle Me - Flo Rida Feat. David Guetta
Paralyzer - Finger Eleven
Gayfluffer och Alkoholens Vän - Björn Rosenström
Snuff - Slipknot (Trodde inte att jag skulle hitta någon bra låt med dom, men den här är riktigt bra! Lyssna på refrängen)
Alla låtar med Volbeat
Jullåtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0