Kallt

Här är det kallt och en jäkla massa snö. Var ute för en liten stund sen och det var svinkallt! Egentligen så var det bara 10 minusgrader, men det kändes som 15! Brr! Skönt är det dock att vi har sluppit snö sen i förrgår, men jag tycker att vi har fått snö så att det räcker för hela vintern.

Annars lever väl livet ganska bra, tycker jag! Längtar till nästa helg, då kommer förhoppningsvis Andreas upp och hälsar på (förutsatt att det är bra väder och inget annat kommer ivägen). Jag längtar efter honom, men skulle det vara så att det inte blir något nu, så är det inte så långt kvar tills vi åker till Åre. Det ser jag också fram emot!

Nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp imorrn! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0