Det vimlar av bebisar!

Idag har jag sett en jätteliten bebis! 6 dagar var hon! Jag jämför med Alexander, som jag fortfarande ser som liten, men den här lilla bruden var pytteliten! Alexander känns dubbelt så stor (vilken han troligtvis är när man tänker på vikten). Det är alltså Charlotte och Johans bebis som jag, Anna och Tomas träffade ute på E-center.

Igår åkte jag Dalarna runt. Körde Gävle (där var jag in på Media Markt), Borlänge (shoppade loss på Kupolen), Insjön (Clas Ohlson, Lager 70 och Ittala Outlet), Leksand (där åkte jag runt och tittade på huset där jag bodde tidigare, och sen åkte jag förbi skolan. När jag ska bygga ett hus ska jag åka till Leksand först, för det finns så vackra hus där!) och sen åkte jag till Mora och träffade mina kusiner, moster, morbror och mormor. Träffade min kusins barn för första gången. Han var drygt tre månader och lite större än Alex. Han log nästan hela tiden och han babblade på som fan! Hur söt som helst! Sen åkte jag hem. 47 mil blev det totalt. Jag älskar verkligen att åka bil långt, och jag älskar vägarna i Dalarna.

Imorrn blir det Muskan på kvällen. Vi ska på Quiz. På dagen ska jag städa och sen måste jag på gymmet. Tror att det kommer att gå sämre än vanligt, eftersom jag blivit av med lite blod igår (blodgivning). Men jag får göra det jag orkar! Imorrn har jag ändå vilat två dagar. Berättade jag att jag cyklade ut till Stålnäs i måndags? Det är ca 1-1,5 mil. Gick faktiskt riktigt bra, men det var jobbigt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

heter det lager 70 nu??? fast förresten, det jag tänker på ligger nog inte i insjön.

2010-07-22 @ 10:12:12
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0