Jag dör!

Jag har träningsvärk i hela kroppen! Jag går inte snyggt och när jag ska sätta mig sätter jag mig som att jag skulle vara 100 år eller gravid! Värst är det när jag ska sätta mig på toaletten, då måste jag hålla i mig i handfatet för att komma ner... Nä, jag ska inte träna förrän på söndag nu. Ska ju självklart gå på promenader, men jag ska inte träna något på gym, för då är ju uppskjutningen helt körd på söndag (det är den nog iallafall, men försöka ska jag). Har varit ut och gått med Helena idag igen. Det känns bra, har motionerat varje dag sen vadet bestämdes! Tror dock att det blir en vilodag imorrn.

Imorrn är det en vecka tills jag får semester! Jag måste säga att det är lite skrämmande... Det är min första semester nånsin och jag vet inte riktigt vad man gör på semestern? Bara tanken på att vara ledig i tre veckor gör mig smått rastlös. Nästa lördag kommer jag att vakna och tänka "jaha, vad ska jag göra nu då?". Nä, men lite ska jag hitta på iallafall. Nån gång under första veckan ska jag ta en tur till Dalarna, andra veckan ska jag vara ute i stugan och då kommer Andreas och Jerry och hälsar på. Längtar som fan till dess! Saknar Andreas i massor.

Sista veckan blir det troligen en tur till Järvsö för att gå på The Baseballs, troligen. Även om jag är lite nervös inför semestern, så ska det bli otroligt skönt! Dock kommer jag att sakna alla på jobbet, så första veckan kommer jag nog att hälsa på, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0