Låtförslag

Det är för varmt, jag dör snart! Om man kunde få vara ledig hela dagarna och sola lite, så kanske det hade känts lite bättre. Jag kan sätta pengar på att det dåliga vädret kommer när jag har semester. Men egentligen så gör det inget heller, jag tycker om regn. Jag kan tänka mig sol på söndag och måndag, och sen lite mulet på tisdag för då ska jag nog ta en tur till Dalarna och då blir det bara jobbigt att sitta i bilen om det är sol.

Jag tänkte berätta vilka låtar som spelas mest på min Spotify, så att ni inte missar några låtar (det är både rock och disco-låtar):
*We no speak americano - Yolanda Be Cool & DCUP
*Alejandro - Lady Gaga
*Telephone - Lady Gaga och Beyoncé (gillar inte B, men låten är faktiskt bra)
*Cocaine - Nomy
*Sex on fire - Kings of leon
*Princess - Jay Kay
*Out in the fields - Gary Moore
*Tommy-gun - Royal republic

Sen har vi ju Björn Rosenström som har gjort tre lustiga låtar: Bale bale bale, Alkoholens vän och Gayfluffer!

Nu ska jag lägga mig! Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0