Rock the mountain

Igår var det Rock the mountain på Östra berget. Jag hade så jäkla roligt! Vi (jag, Sofie, Johan, Kattis och Helena A) var på förfest hos Annica och Joel. Vi var upp på Berget totalt tre gånger (det var bara vissa band vi ville se). Kollade på Neverstore igen, dom är ju så jäkla bra!

Roligast måste jag säga att jag hade i öltältet (det förvånar er nog inte)! Jag och Kattis stod och pratade med Paby hur länge som helst. De tyckte att jag borde starta en skvallerblogg om folk i Söderhamn. Det skulle ju vara roligt för mig och de som läser den, men kanske inte de personer som det handlar om. Nä, det är en rolig idé (från vår sida) men nä, jag vågar nog inte det, det skulle vara lite för elakt.

Träffade massor av folk som jag inte sett på ett bra tag! Träffade Patrik J från jobbet. Han slutade ju i vintras nån gång. Så stod jag vid baren och han kom fram. "Hej. Känner du igen mig?" Haha! Självklart gjorde jag ju det (han är ju het). Sen träffade jag Mats Wernersson, som hade spelat tidigare på kvällen. Hade så gärna velat se dom, men tyvärr blev han bortprioriterad (pga för lite tid för att inta sprit). Men han kom fram senare och pratade, han är så jäkla go när man träffar honom!

I slutet av kvällen träffade jag en heting. Jag bjöd in honom på festen på fredag, hehe (det bästa är ju att han faktiskt kommer). Kommande vecka kommer att bli så grymt jäkla bra! Morgondagen kommer först att bjuda på ett gymbesök, sen en dusch, shopping av mat, packning och sen laga mat till Andreas och Jerry kommer. Sen ska jag möta dom på Donken vid 15! Då åker vi hit och äter, sen drar vi ut till stugan! Där kommer vi nog att börja dricka sprit på en gång. Det finns ju ingen anledning till att vänta liksom. De dagar som vi inte behöver åka in till stan, så blir det nog till att dricka sprit mest hela dagen. Som sagt, det kommer att bli en bra vecka! Jag håller er uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja men yessss Gossip Girl Söderhamn, det vore nåt det! Jag kan hjälpa dig med skvallret, jag är ju rätt bra på sånt om jag får säga det själv :)

2010-07-25 @ 22:16:58
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0