Semester

Ja, då har man semester! Känns lite konstigt att inte behöva gå upp tidigt imorgon. Dock känns det bra att få sova, har inte sovit så jättemycket i helgen. I fredags var jag, Lina och Markus och badade i Skidtjärn (tror jag den hette) i Glössbo. Första doppet för säsongen! Var faktiskt riktigt varmt i vattnet, skönt! Sen åkte vi hem till Markus och där blev vi kvar ett tag.

Igår så var det Idrottens dag i Trönö, vi träffades kl 9. Vi vann tyvärr inte i år, men inte deppade vi för det. Det blev ändå fest på kvällen, och en riktigt rolig sådan! Först grillade vi, sen spelade vi spel! Det kan inte bli bättre! Senare drog vi oss upp till IP, och där var festen i full gång! Roligt folk och bra musik! Skitbra kväll!

Idag låg jag till strax efter 13. Nej, jag mådde inte dåligt, jag bara trivs väldigt bra i sängen. Sen var jag, Magnus och Carro och käkade hos mamma och pappa, efter det åkte vi ut till Stålnäs till min kusin och hans familj. Sen har jag inte hunnit gjort något mer.

Imorrn tänkte jag åka till jobbet med en present till Alex, sen ska jag hem och städa och tvätta. Lite senare ska jag cykla ut till Stålnäs, tror jag. Kommer ju inte att kunna träna något på tisdag för då ska jag ge blod på morgonen. Efter det tänkte jag åka Dalarna runt, så får vi se ifall jag sover över där eller inte. Härligt ska det bli iallafall! Lite shopping och bilåkande - det blir toppen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0