Semestern fortsätter

Sitter i stugan och skriver, en kompis har nyss åkt hem.

Magen har blivit bättre. Magsjukan (eller vad det nu var) gick över igår mitt på dan. Jag misstänker att det har med sömnbrist, dålig kost och mycket sprit att göra. Men nu är det till ända och imorrn (eller absolut senast måndag) går jag tillbaka till de gamla "vanorna" med nyttig (-are) mat och mer träning.

På kvällen igår blev det en liten fest här. Det var jag, Anna G, Andreas E, Andreas brorsa Henrik, Råd, Sofie, Johan, Lisa och Hanna L. Det blev en jäkla bra fest måste jag säga. Vi var uppe halva natten innan vi gick och la oss. Och när vi la oss så låg vi och pratade till ca 9... Inte mycket sömn då heller alltså. Men när de hade åkt, så gick jag och la mig och sov till 17.30. Får se om jag kan sova nu, men det borde inte vara några problem, känner mig ganska trött.

Imorrn ska jag upp relativt tidigt och städa här, ska åka senast kl 14. Även om det har varit mysigt här, så ska det bli jäkligt skönt att komma hem (jag har inte kollat på tv sen förra fredagen. SKANDAL!). Kommande vecka ska jag inte göra ett skit (förutom att träffa Helena någon dag, sen har jag lovat Michel också för det var så länge sen vi sågs). Funderar på att gå till frissan också, men vi får se hur det blir. Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det är på tiden att vi ses ; )

2010-08-01 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0