Jobbmiddag

Igår blev vi bjudna på en kväll med jobbet. Först pratade VD:n (Sverige-VD:n) och några andra höga personer på jobbet, sen fick några priser och sen blev vi bjudna på mat. Hade riktigt roligt! När tre av mina "elever" (alltså de som jag hade på utbildningen) skulle gå, sa de världens gulligaste sak. De sa att jag borde ha fått pris för bästa utbildare (det fanns inget sånt) och att de hade sagt det till en av de höga cheferna. Jag blev (i brist på bättre ord) rörd. Jag har verkligen världens bästa arbetskamrater! Efteråt tog jag och Lina en tur ner till flinken och köpte en glass.

Idag är jag jätteförkyld (kände det redan igår morse). Lite jobbigt men jag tror att det är en "snabb" förkylning, alltså bara snuva i några dagar.

Imorrn ska jag jobba i två timmar, mellan 9-11. Sen ska jag åka till päronen och sola. Har inte hunnit gjort det tidiare, så jag är ju blekast i Söderhamn just nu. På kvällen får vi se vad som händer.

På söndag är det dop för min absoluta favoritunge i hela världen, Alexander! Samma dag fyller han tre månader. Han växer så jäkla snabbt! Rätt som det är så kommer han att kunna gå, den lille sötnosen!

Nä, nu ska jag stänga av tv:n och gå och lägga mig! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0