Midsommar-helg!

Har haft en riktigt bra helg! I fredags (midsommarafton) var jag till Helena och Per. Där fanns också Anna G, Helena G, Pettson och Andreas. Och Isak och Alexander såklart. Har inte träffat Isak på flera månader. Han hade verkligen växt och flinade typ hela tiden! Så jäkla söt! På kvällen grillade vi och lekte lekar. Hade hur mysigt som helst, det var en perfekt kväll med goa vänner! När klockan var efter 23 åkte jag till Sofie. Johan var på topphumör och gav komplimanger (som jag tacksamt suger åt mig). Sen så föreslog han att vi skulle gå på Volbeat i höst - jag tvekade inte en sekund utan sa ja på en gång! Älskar Volbeat! Sen sa han att han kunde bli min MC-handledare också. Vi får väl se om det blir något MC-körkort, men jag har ju en handledare om jag ska göra det iallafall! 

På lördagen så hade vi fest hos Alex. Det var en perfekt fest! Roliga människor, bra med sprit och bra musik! Gick ner till Olles vid 23 (tror jag klockan var). Där var det kö, men det gick ändå ganska snabbt att komma in. Väl där inne träffade jag massor av folk jag kände. Hade perfekta människor som jag var ut med också. Dom hade varann och kunde dansa tillsammans, så att jag kunde gå en sväng när jag kände för det. Träffade Micke som jag senast träffade för kanske 2 år sen. Hur kul som helst att träffa honom! Dansade med honom på slutet av kvällen och han var så lustig. "Jenny, du måste låta mig föra." Bla bla bla... Haha! Det är fullt möjligt att det var den bästa utekvällen nånsin i Söderhamn (topp 3 iallafall).

Efteråt gick jag, Markus, Jeannie, Annelie och Hanna till Statoil och köpte mat och vatten, sen gick jag och Markus hemåt (jag hade faktiskt tänkt att gå ända till Vågbro). Precis när Markus hade svängt av in till sig, så tutade en bil bakom mig. Då var det Johan, Peter, Sofie och Helena! Passade ju perfekt! Så då fick jag lift ända hem.

Perfekt, det är vad helgen har varit!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0