Myskväll

Igår hade vi tjejkväll hos Alex. Det var jag, Alex, Lina och Markus (han räknas numera in i tjejgänget). Vi hade grymt roligt, jag trivs verkligen med dom allihop! Blev sent dock. Somnade inte förrän runt 2.30, sen skulle jag upp kl 6.45. Trots detta så har dagen gått ganska snabbt! Har haft en riktigt bra dag på jobbet. Blev lite trött på lunchen, men det gick över ganska snabbt.

Nu väntar jag på att Magnus och Carro ska komma hit, dom ville få spö i Wii. Imorrn kanske jag tar en tur till Helena på eftermiddagen. Alex blir ju två månader idag! Han växer nästan för snabbt, jag hinner inte med att träffa honom så mycket som jag skulle vilja!

Har hyrt "Paranormal activity", har hört att den är läskig - det gillar vi! Det var länge sen jag såg en skräckfilm, de brukar inte vara speciellt läskiga. Jag hoppas att den är riktigt läskig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0