Prov

Idag har jag haft prov på jägarskolan. Det gick inge bra, men jag var inte ett dugg nervös för jag visste att jag inte skulle klara det. Hade inte pluggat ett skit. De senaste veckorna har min fokus legat på jobbet och utbildningen som jag håller i där. Men till nästa prov ska jag plugga som bara den! Jag tyckte dock att jag gjorde ganska bra ifrån mig ändå, jag hade 52 rätt av 70 och då hade jag, som sagt, inte pluggat någonting. Igårkväll la jag kassen men böckerna framför mina skor, tänkte plugga en timme efter jobbet. Tror ni jag tog med den imorse eller? Nej. Jag såg den inte ens...

Men vet ni? Förra veckan var jag så jäkla duktig! Jag var ute tre gånger och sprang/gick! Jag försöker ju springa så mycket jag kan, och jag blir ju bättre. Måndag, lördag och söndag. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Tänkte att jag ska ta en tur imorrn också.

Det är vad som händer här, är ganska nöjd med tillvaron. Längtar dock tills jag har klarat jägarskolan, får se vad jag ska hitta på sen. Skriva en D-uppsats kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0