Yeees!

Måste gå och lägga mig, men jag ville bara uppdatera bloggen och skriva att jag klarade teoriprovet på min jägarexamen idag! Hur roligt som helst - och skönt! Hade inte pluggat speciellt bra innan, men Markus var snäll nog och sitta kvar med mig efter jobbet och förhöra mig. Jag hade aldrig haft den diciplinen om jag hade suttit där själv.

Helgen var bra. Blev myskväll på fredagen hos Alex, trivs väldigt bra med henne. Ungefär som i Norrlands guld-reklamen "Om du vill va dig själv för en stund". På lördagen åkte jag till Alex (hämtade upp Markus på vägen) och så myste vi där större delen av dagen. På kvällen var jag, Annica och Helena A hos Kattis och hade en mysig tjejkväll med lite sprit. Drack inte så mycket, men hade ändå ont i huvet på söndagen. Försökte mig på ölprovning igen. Hittade faktiskt en öl som jag skulle kunna dricka (nu ska vi inte överdriva, men jag skulle kunna ta en till maten) "Spaten". På söndagen åkte jag till Stålnäs. Tänkte sola, men det var bara moln där ute så då fiskade jag lite istället. Fick bara bottennapp... På kvällen så var jag (överraskande nog) hos Alex.

Nu måste jag gå och lägga mig. Beroende som jag är, måste jag bara kolla fejjan en gång till innan jag lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0