Härlig dag!

Vilken härlig dag jag har haft! En av mina bebisar (hon är visserligen ca 30 år) sa till mig idag att hon igår hade pratat med sin kusin på huvudkontoret för företaget jag jobbar åt. Hon hade skrytit över mig och vilken bra lärare jag var! Det var verkligen kul att höra, jag har ju aldrig gillat tidigare att stå inför folk och prata, men nu känns det helt ok! Det känns faktiskt mer än ok. Det känns som att det här är det jag är gjord för. Men å andra sidan, det jag ska lära ut är min lilla bebis, jag kan det mesta man behöver veta om det. Och kan man något så är det faktiskt lätt att prata om det.

Efter jobbet kom Lina till mig, vi käkade kebab och spelade Wii (Just dance), så nu har vi bränt bort iallafall halva kebaben!

Imorrn går min chef på mammaledighet. Jag tycker att det är skittråkigt, vi kommer väldigt bra överens. Men min nya chef blir nog också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0