Olycklig

Imorse blev jag väckt kl 7.30 av en jävla idiot. Ett jävla fyllo (han är väl ca 60 och bor här i huset) ringde då. "Jag har inget varmvatten". Då var jag tvungen att gå upp och kolla om jag hade det, och det hade jag. Han fortsatte babbla vidare om annat. "Jag har köpt kött." "Jaha..." "Vill du inte grilla?" "Nej, jag hade tänkt att sova vidare och sen kommer jag att vara borta hela dagen". Sen sa han "hade du kul med saken". Han var helt jäkla borta, och vilken sak han pratade om, vet jag inte. Nä, ringer han igen, då jävlar. Det är hans fel att jag är olycklig idag, för det är den bästa känslan för att beskriva det jag känner när jag blir väckt för tidigt.

Har varit upp på Borg och jobbat under matchen. Ja, det var väl allt jag hade att säga om det.

Ikväll är det cruising! Det gillar jag, önskar dock att jag hade haft Camaron att köra med i år också! Tyvärr är den numera såld.

Nu ska jag till Helena, Per och Alex och ge dom mat! Inte Alex då, men de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0