Fantastisk dag!

Idag har jag jobbat på mitt jobb i ett år! Helt sjukt att jag har varit kvar på samma heltidsjobb i ett helt år! När jag kom till jobbet hann jag inte mer än logga in, innan det hände flera saker samtidigt. Det största som hände, var att en kollega kom och frågade om jag ville hålla i utbildningen för semestervikarierna! Jag är livrädd, men tackade såklart ja. Vilken utmaning! Undra om det är karman igen som gör att jag får det erbjudandet PRECIS ett år efter att jag själv börjat utbildningen där? Mm, det kan ni ju fundera på.

Efter jobbet åkte jag till skjutbanan. Åkte fel där i skogen, så jag fortsatte vänster kanske 5 km extra och var sen tvungen att vända. Kom lite för sent (45 min), men fick iallafall skjuta. Det blev två hagelskott var för oss, och jag träffade faktiskt min första duva. Det känns bra!

När jag kom hem hade min vice värd krattat gräsmattan, vilket gör att jag slipper planera in en lördag eller söndag till att göra det med mina grannar. Han är hur bra som helst, min vice värd!

Imorrn är det onsdag, sen är jag ledig torsdag-söndag. Ska bli hur skönt som helst, har dock saker inplanerade hela tiden. På torsdag ska jag träna, tvätta och städa, sen på kvällen träffa Sofie. Mamma ville också att jag skulle titta förbi då, och så måste jag till Carro och Magnus och vattna blommorna. På fredagen ska jag till Helena med Anna, träffa Charlotte och shoppa lite och sen på kvällen ska jag, Charlotte, Anna och Tomas har spelkväll (en liten Leksandreunion) hos mig. På lördagen ska jag upp och duscha, locka håret, gå på fackmöte, göra mig iordning inför fest och sen gå på festen. På söndag tänker jag vara bakfull (även om jag hoppas att jag slipper).

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: mikkess

Sv: Hej favvovikaren! :D

Är det lugnt om vi tar det ett annat tillfälle? Är inte riktigt självsäker nog att sminka någon jag inte känner såå väl än. :) Förlåt :/ Men gärna senare, kan jag få öva olika sminkningar på dig ;) Haha. Jag tar ditt nummer!

Kram

2010-05-12 @ 21:33:47
URL: http://mikkess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0