Promenader

Hur sjukt bra är det inte att jag nyss har varit ute och sprungit? Nu ska jag inte överdriva, det mesta av turen gick jag, men lite sprang jag allt! Igår fick jag världens kick att börja träna igen. Jag tror och hoppas att jag kommer att hålla i det, för de kommande 4 veckorna jobbar jag 8-17 varje dag (utom fredagarna, då slutar jag 16) och det är enklare att komma ut på kvällen när man slutar relativt tidigt! Igår gick jag ju också jäkligt långt! Jag gick in till Helena, sen gick vi och sötnosen, Forsbacka runt och så följde jag med dem hem. Jag gick alltså ca 8,5-9 km igår!

Idag började de nya på jobbet. Jag har träffat dom och vi tittade igenom alla system lite snabbt och gjorde en allmän överblick. Jag var inte riktigt förberedd på det, så jag babblade på. Dom blev förvirrade. Det är alltså precis som det ska vara, det kan ju inte bli värre (hoppas jag). Men gänget verkade helt ok, tyckte jag.

Imorrn är det två veckor kvar tills jag har prov på jägarskolan. Jag har ingen aning om hur jag ska klara det. Men imorrn ska jag iallafall få skjuta igen! Ska hålla geväret bättre den här gången bara, så att jag slipper "träningsvärken" som jag fick när jag höll det lite fel. Och imorrn ska jag träffa alla lerduvor!

Har glömt att berätta om teamfesten i lördags! Jag trivs ju väldigt bra med mina kollegor, så vi hade jätteroligt! Det var tråkigt att några beslöt att lämna oss tidigt, men jag + sprit = alltid roligt för mig själv. Enda som var dåligt på festen, var väl när jag sjöng Singstar. Men det var rätt åt dom, jag hade faktiskt varnat alla innan att dom inte skulle släppa mig nära spelet.

Jag måste gå och duscha nu!

Kommentarer
Postat av: helena

Kul när du tycker att 17 är tidigt... när jag slutade den tiden på mitt jobb så tyckte jag det var skitsent.

2010-05-18 @ 20:05:50
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0