Lite beröm till jobbet

Idag har jag världens träningsvärk! Det känns som att jag har varit i slagsmål och någon har spräckt alla mina revben! Och vet ni vad jag har gjort? Jo, jag har spelat tv-spel... Wii fit! Trodde inte att det tog så mycket som det faktiskt gjorde, och kul var det också.

För två dagar sen låg jag och mådde dåligt (på grund av spriten), nu går jag och planerar nästa (team)fest och jag längtar så mycket till den! Jag är faktiskt på väldigt bra humör! Jag brukar inte fastna för människor (jag gillar många, men det finns många som jag skulle inte skulle sakna om jag aldrig träffade dem igen), men mina jobbarkompisar börja komma väldigt nära. Killarna på jobbet (de jag gillar) är typ fluffiga, goa nallebjörnar. Hehe. Men det är faktiskt så, de är hur söta och omtänksamma som helst. Och tjejerna, dom är jätteroliga och jag trivs väldigt bra med dem! Jag kan lätt säga att det här är (om man utgår från arbetskamraterna) världens bästa arbetsplats.

Nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer
Postat av: Helena

fan börjar jag få lite konkurrens?

2010-05-03 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0