Helgen

Det här har varit en bra helg, synd att det blir söndag så fort! I fredags var jag, Helena och Anna G på Sex and the city 2. Filmen hade väl lite roliga inslag, men som filmkritiker (som jag låtsas att jag är ibland) så var filmen inte alls bra. Men sällskapet var perfekt och jag skrattade ju emellanåt åt filmen.

Igår började jag, som vanligt, dagen med Melodikrysset. Sen gick jag ut och sprang/promenerade (jag promenerade mest, men det låter så bra att säga att jag var ut och sprang). Jag börjar orka springa lite längre än vad jag har kunnat göra förut. Det känns väldigt bra med träningen, men jag längtar tills jag är klar med jägarexamen för då kommer jag har mer tid för att träna.

Lite senare så kom Lina och Alex hit och vi hade en riktigt mysig kväll. Vi drack vin, pratade och kollade på ESC. Jag är ganska nöjd över att jag gissade rätt vinnarlåt.

Strax ska jag åka till päronen, ska ge mamma en blomma och några lotter. Sen ska jag ut på en till löptur, ska gå/springa till Alex, hon håller på att flytta. När jag kommer hem därifrån måste jag plugga, har ju prov på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0