Nu jävlar

Är ledig idag, ska jobba lördag, så idag har jag varit på gymmet. Det var inte världens mest effektiva timme, men jag var där och jag tränade ändå relativt bra. Jag har ju inte varit där på två månader, så det var inte konstigt att jag inte orkade lika mycket som tidigare. Jag började med att springa. Orkade verkligen inte länge, men när jag klev av kunde jag knappt andas. Jag vill verkligen kunna springa, men vägen dit är ju allt annat än trevlig. Men nu har jag varit dit iallafall, jag tror och hoppas att dagens besök pushade mig till att fortsätta. Det gäller ju att komma över den där tröskeln... 

Idag håller jag också på att ladda upp inför mitt första Brf-möte. Lustigt nog är det jag själv som håller i det... Känns lite konstigt, men ska bli spännande.

Jag blev inte cheftjänsten på jobbet, lite tråkigt, men väntat. En kollega i mitt team blev det dock. Jag unnar henne verkligen det, och jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer att bli världens bästa TL! Det enda jag tycker är synd, är att hon inte längre kommer att sitta med oss.

Jag tror att den här gången är THE gång! (Jag pratar om träning och viktminskning.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0