Harry

Har precis kommit hem från bion, har varit och sett Harry Potter. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle vara! Hade inte alls förväntat mig att de skulle vara så pass detaljerade, det var nästan som i boken.

Vet ni vad jag gjorde häromdagen då? Jag gick helt i mina egna tankar och självklart satte jag in nyckeln i fel dörr! Jag försökte låsa upp dörren en trappa ner - stackars tant om hon hörde det! Så typiskt mig!

Imorgon ska jag städa och sätta upp julgrejer! Mysigt! Det har jag längtat efter ett tag. Livet blir bättre med ljusstakar, min lilla julgran och julmusik!

Nu måste jag på toa innan "Road trip" börjar! Och ja Helena, det var låten med Kylie; "Kids"! En guldstjärna till dig! Harry

Kommentarer
Postat av: Helena

Harry?

2010-11-20 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0