Take a ride

Idag har ett mirakel skett! När jag kom hem träffade jag min vice värd som sa att rörmockaren hade varit här! Jag blev glad men vågade inte hoppas på för mycket, men till min förvåning så var det varmt i lägenheten! Har haft 16-17 grader den senaste månaden och hållit på att frysa ihjäl. Ni som känner mig, vet att jag alltid är varm, men inte här inte. Men nu är det 20 grader här vilket känns helt ok! Jag tror att jag kan sova utan filt om fötterna och överkast inatt, det räcker nog med täcke.

Imorrn är det fredag och då ska jag på bio med brorsan och Carro, vi ska se på Harry!

Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott!

Ni kanske undrar över rubriken? Orden är tagen ur en Robbie Williams-låt som jag lyssnade på när jag började skriva. Pluspoäng till den som kommer på det. Anna, det här läre väl du klara galant?


Kommentarer
Postat av: Helena S

Är det den där låten med robbie och kylie?

2010-11-19 @ 10:55:21
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0