4-lista

4 TV-program jag ser på: Biggest loser, The big bang theory, Berg flyttar in och Lyxfällan (kollar inte på så många serier nu för tiden. Bara de två första som jag skulle bli lite bitter över om jag missade...)

4 saker jag gjort idag: Jobbat, hälsat på päronen, skickat ett sms och struntat i att gå på gymmet...

4 saker som jag längtar efter:
Halloweenfesterna, julen, gymmet (jag kommer verkligen inte dit, det går inte) och Åre-resan

4 saker på önskelistan:
Pengar, tills jag kommer i den här klänningen (http://www.bonprix.se/se/Klaenning-2466314-bundle.htm?id=1780199884597594660-0-4cbddd48&pa=0&sourcePageClick=article_image), ett par nya högtalare och att lägenheten blev några grader varmare på vintern!

4 saker som jag avskyr: Höjder, träskmarker, att vara bakfull och att vissa av mina vänner bor så långt bort

Utmaningen går nu vidare till: Ann-Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0