Livsfarlig stol

Ikväll har jag varit hos Henke och hjälpt honom skriva en sak. Sen gick han och duschade, vilket var en jävla tur, och vad tror ni hände då? Jo, jag ramlade av stolen! Han hade fått så jäkla roligt om jag hade gjort det när han var där! Han har ju köpt en ny kontorsstol, och han har sagt åt mig att jag inte ska sitta för långt fram eller luta mig framåt, och ändå gjorde jag det! Så nu har jag en bula på låret som kommer att bli ett blåmärke imorrn och en tå som inte mår bra... Jag berättade det för Henke när han kom ut ur duschen, det enda han sa va "Ja, det hörde jag väl" och sen flinade han. Ingen sympati här inte.

I övrigt så är det rätt så bra. Har haft en bra dag på jobbet. Jag gillar mina nya arbetsuppgifter och mina nya arbetskamrater. Det är nästan så att jag skulle kunna säga att arbetet har blivit roligt. Nu vill jag inte ta i för mycket, men när jag får göra de arbetsuppgifterna som jag huvudsakligen ska göra nu, så är det faktiskt ganska bra där. Och imorrn slutar jag kl 13.

Med andra ord så har jag det ganska bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0