Poker

Helgen har varit full av aktiviteter. Efter jobbet på fredagen åkte jag till Pettson, Helena och Isak (Anna, Andreas, Per, Helena och Alexander var också där) för att ha tacokväll. Riktigt trevlig och gott var det! Efter det åkte jag bara hem en snabbis innan jag åkte vidare till stan för att mysa lite med Helena A, Kattis och Annika. Åkte hem rätt tidigt, för jag skulle ju jobba på lördagen mellan 9-13. När jag jobbat klart åkte jag till päronen och käkade, sen hann jag bara hem en liten snabbis innan jag åkte vidare till pokern som började kl 17. Åkte ut på 10:e plats av 21. Relativt bra ändå.

På söndagen låg jag kvar i sängen ganska länge, sen gick jag gå-bingo med Helena och vann! Tog grytlappar, grythandske (heler det så?) och ett förkläde med en älg på varje (tyckte att det var lite lustigt, ska använda det när jag ska tillaga älgkött nästa år). Efter det gick jag hem till mamma och pappa och käkade. På kvällen myste jag bara framför tv:n, det var mycket välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tror det kom in några på macken som var på bingo : ) Nästa gång vill jag hänga på! Om det inte är svinkallt ; )

2010-10-25 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0