En bra tisdag, är det möjligt?

Idag har jag fått en ny tjänst på jobbet! Det innebär att jag slipper det tråkiga (mestadels av tiden) och att jag får jobba med det jag vill. Är visserligen inte chef än, men den dagen kommer förhoppningsvis också! Min nya chef kom och hämtade mig efter lunch och sa att han ville prata med mig, så vi gick ut och pratade. Eller pratade är väl att överdriva, han sa "Nu är dagen här." Så jag sa: "Ska jag få flytta till ***?" "Japp, så gå och hämta dina grejer och flytta ner på en gång du." Jag blev så glad, så jag kunde inte sluta flina. Mina arbetskamrater blev glada för min skull, men Markus sa sen att typ hälften av teamet blev nedstämda när jag flyttade. Det kommer säkert att gå bra för dem, men min chef kommer ju att få lite extra att göra i några veckor (han har ju haft det ganska bra som haft mig). Men alltså, en ovanligt bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis! :)

2010-10-06 @ 06:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0