Vecka 5

Idag har det varit en bra dag! Slutade redan klockan ett! Sen fick jag ledigt veckan 5 också! Då ska jag och Henke åka till Åre tillsammans med Andreas och hans kompisar (det kanske tillkommer någon härifrån också, men det är inget bestämt än). I år tänkte jag våga mig ut i skidbacken också. Det slutar väl med att jag kommer hem med ett brutet ben eller två. Roligt ska jag ha innan det händer iallafall! Men jag har studerat skidåkning i Sällskapsresan 2, så jag bör nog klara det.

På lördag drar jag till Stockholm. Jag, Sofie, Johan och Johans jobbarkompis Niklas ska och kolla på Volbeat! Ser verkligen fram emot det. Åker vid 10 på lördagen till Johan och Sofie, väl där ska vi ta en liten fördrink och lyssna på Melodikrysset. Sen ska vi åka in på Hardrock-café och käka middag! Efter det drar vi iväg på konserten.  

Känns som att det var nåt mer jag skulle skriva, men jag kommer inte ihåg vad det var. Ikväll börjar iallafall en ny säsong av Biggest loser och Lyxfällan! Det gillas!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0