Välkommen...

...kära förkylning! Blä. Jag tror att världens förkylning håller på att bryta ut! Tycker att det är väldigt opassande just nu, har jag massor av saker inplanerade! Om jag nu måste bli sjuk, så hoppas jag på feber och att jag slipper förkylningen, för förkylning brukar oftast vara längre än feber. Men det känns som att det är en förkylning på gång, för mitt huvud känns uppblåst. Anna föreslog att jag skulle dricka te, så det sitter jag och gör nu. Synd att det inte alls är gott!

Brandvarnaren fungerar som den ska också (ifall ni undrar). Värmde vitlöksbröd på lite för hög värme för en stund sen... Sånt som händer!

I övrigt så har pappa kommit på en skitbra idé, nämligen att jag bör skaffa mig en ny bil! I like it! Han har en S40 i tanke och det passar mig perfekt! Ringde experten Per för att höra vad han hade och säga, men så länge det är en nyare bil än -01 så lät det inte allt för dåligt (om jag fattade honom rätt). Det dröjer väl ett tag till innan jag köper ny bil, så jag hinner ju fråga ut honom fler gånger.

Ska snart gå och lägga mig, men jag vill inte. Vet att jag kommer att vara förkyld när jag vaknar upp imorgon. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Helena

varför köper du inte en 850 istället, det är väl din drömbil? Eller har du ändrat dig?

2010-10-26 @ 22:59:27
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0