Halloween

Det här har varit en härlig helg (=jag har fått sovit mycket)! Igår på dagen var jag och spelade Paintball med Annica och några av hennes och Joels kompisar. Det var skitroligt! Om färgbollen träffade fel, gjorde det dock jävligt ont, men det hände bara en gång så det var lugnt. Idag har jag lite småont i hela kroppen, men det är väl så det blir när man kryper runt i skogen.

På kvällen åkte jag och Alex ut till Lina där vi blev bjudna på middag och efterrätt. Hon är jävligt bra på att laga mat! Sen drack vi vin och spelade spel.

Om en stund ska jag åka in till Helena och hälsa på, det var ett tag sen jag var där. Sen ska jag vidare till Henke och hjälpa honom med inbjudningarna till Halloweenfesten. Han har redan bestämt sig vad han ska klä ut sig till (det var min fenomenala idé, han kommer att vara bäst klädd där, dock inte snyggast... Ni får se när ni kommer dit, vad/vem han ska vara), men själv har jag lite problem. Funderar på att vara pirat, det känns enkelt och bra. Har ni några andra förslag får ni gärna komma med dom (och om nån hade tänkt föreslå det, så vill jag inte vara prostituerad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0