Fest med arbetskamraterna

Igår var det fest, en mycket bra fest om jag får säga det själv. Eller en fest, vi var på flera. Jag och Henke åkte först till Anna G och Andreas och käkade tacos. Där blev vi kvar i typ två timmar. Efter det gick vi hem till min jobbarkompis Malin som hade en annan jobbarkompis, Mattias, hos sig. Där blev vi nog också kvar i typ två timmar, för vi började spela nåt spel (frågesport såklart). Vid 21 så lämnade vi Malins bostad och gick mot den "riktiga" förfesten hos Kristin (en annan jobbarkompis). Där var det nog 15 pers när vi kom, roligt var det där iallafall! Jag blev lite onykter, helt enligt planen.

Tidsuppfattningen försvann lite senare, så jag vet inte när vi gick ner på krogen, men vi hamnade på Olles iallafall. Där fanns det massor av folk jag kände, så jag gick runt och pratade med alla. Efter ett tag kände jag dock att jag ville gå, så jag gjorde det. Gick förbi Kalles och käkade en Big meal (det var fruktansvärt gott!), sen gick jag hem till Henke och la mig. Efter ett tag kom han också hem.

Sen ringde Micke kl 9 imorse och tvingade upp oss (eller Henke, men han tyckte att det var dags för mig att gå upp också) för han ville låna släpvagnen och den var full med ved. Så Henke gick ut och hade ner all ved på backen och sen kom han in och vi käkade frukost. Därefter skulle han får ner all ved i källaren, så då tyckte han att jag kunde hjälpa honom "som hyra för kudden". Jag hade inget bättre för mig, så jag hjälpte honom med att fylla IKEA-kassar med ved och så bar han in allt. Vi höll väl på i typ 1,5 timme, så nu behöver jag inte träna på flera dagar... Sen hämtade Carro mig och körde hem mig. Då gick jag och la mig och sov i 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0