Strömmingsleken

Nu har Strömmingsleken varit och det har varit en riktigt härlig helg! På fredagen var brudarna här (Kattis, Helena A, Annika och Annica). Vi drack lite (läs mycket) och drog ner till stan lite senare. I öltältet fanns det inget folk, så då gick vi vidare till Muskan. Där blev jag lite väl nykter men det var kul ändå! Stod och pratade med Kattis ett bra tag. Sen kom Henke och hämtade mig och Helena och körde oss hem.

På lördagen var det bara att gå upp och fixa håret. Vid halv 5 cyklade jag och Broddan in till Henke som skulle ha världens fest! Och fest blev det! Hade riktigt roligt på festen. Senare (har ingen aning om när, tiden fanns inte i min tanke på lördagen) gick vi ner till öltältet. Det var riktigt dåligt med folk, men jag hade kul ändå! Tycker att det är så jävla dåligt att Söderhamn sviker Strömmingsleken. Folk gnäller på att det inte händer något, men när det väl gör det, så är det ingen som kommer. Skitstad (folket alltså).

Dagen efter käkade vi pizza på pizzan i Vågbro. Det är alltid ett bra avslut på en festhelg. Efter det gick jag hem och sov i 3-4 timmar. Strax före 18 hämtade päronen mig, och så åkte vi till Magnus och Carro och käkade god middag.

En riktigt bra helg! Synd att den skulle ta slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0