Någon som söker kontakt?

Jag håller på att prenumerera på DN i en månad (kostar bara 49 kr på tidningskungen.se). Mina favoritdagar är tisdagar, torsdagar och söndagar för då är kontaktannonserna med! Jag älskar dom! Tänkte dela med mig av några som jag hittat idag som är lite småsköna:

Man söker kvinna:
"Tror du på Gud? Jag tror på Gud. Gillar basket och tennis, upptäcka saker, äta god mat. Nallebjörnen."

"Nu är det snart jul igen och jag skulle vilja träffa någon att värma mig med innan snön yr runt husknuten. Underbart är ömhet."

Kvinna söker man:
"Snygg, intelligent, aningen envis, men lätt överbevisad, snäll, glad, humoristisk kvinna, 48/174, ser smal ut, men är kraftig. Har tre barn."

Man söker man:
"65-årig man söker man för varm och rolig vänskap. En kärleksrelation går också bra. Är fräsch, mjuk och gillar svettig motion i friska naturen."

Vänner:
"Kvinna, 43+, xl, invandrarbakgrund. Söker en vän för biobesök, promenader mm utan förpliktelser. Du ser bra ut och är lätt att umgås med. Plus om du gillar att ge fotmassage. Gay eller trans ok."

Om det är någon av er som är intresserad så har jag sparat tidningen.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men ge mig! ; )

2010-09-09 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0