Kalas

Först vill jag gratulera världens bästa och sötaste Alexander på hans 1-årsdag! Har varit på kalas. Mycket gott fikabröd var det (jag åt en muffins, en potatisbakelse och en tårtbit. Ganska lagomt tycker jag)! Igår var jag också på kalas, men hos Carro. Där tog jag också en muffins och en sockerkaksbit, samt lite smörgåstårta. Mitt nya motto är så svenskt det kan bli - "lagomt". Förhoppningsvis kan jag hålla det mottot.

Idag har vi flyttat till ett annat rum på jobbet. Förhoppningsvis blir det mycket bättre än det gamla rummet. Jag hoppas att jag blir mindre störd och kan jobba på lite bättre.

Imorrn har jag årsmöte med min Brf, sen blir det till att packa för på onsdag åker jag till Andreas! Ska bli hur skönt som helst att komma iväg, och dessutom saknar jag Andreas. Jag saknar faktiskt hela högen som jag var till Åre med. Har aldrig trott att det här med kollektiv var min grej, men jag tyckte att det funkade jäkligt bra i Åre ändå! På lördag blir det iallafall en liten återträff - ska bli hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0