Påsk

Har haft en suveränt bra påsk! Borde ha städat, men va fan gör det?! Helgen har bestått i spelkvällar, en tur till Bollnäs och en festkväll! I lördags var jag på förfest hos Anna G med henne, Helena och Anna B. Lite senare kom Anders och Linn också. Jag var i det perfekta sällskapet, så det var en väldigt bra förfest! Sen gick vi ut på Statt. 

Träffade några roliga människor i kön, varav en hade röda byxor. Jag var såklart tvungen att sjunga lite för honom: "Skjorta, kavaj och röda byxor" (finns på följande länk om ni missat låten: http://www.youtube.com/watch?v=cZo1MTP8a8A.) Ja, den suger, men den kommer snart att finnas på allas läppar.

Hade jäkligt roligt inne på Statt också, träffade massor av roliga människor! Kommer inte ihåg en enda låt som dom spelade (nej, jag var inte så onykter), jag tänkte nog bara på annat när jag stod där och dansade.

Igår när jag vaknade upp hade jag ont i hela kroppen! Jag var väldigt nära till att grina (jag låg och gnydde). På lördagen hade jag varit i skogen, med mamma, pappa och brorsan. Pappa behövde hjälp med att dra fram ved. Låt mig säga att jag inte är världens mest tränade person för tillfället, den mesta av träningen består i promenad till och från bilen. Vi var ute i ca 4 timmar i skogen och drog fram dom där träden. Låt mig säga att jag fortfarande har träningsvärk i benen (om än en mild sådan idag), men igår var den inte mild! Jag tog två Alvedon när klockan var 5 på morgonen för jag trodde att jag skulle dö (typ...)!

Nä, jag ska väl ta och städa lite. Hoppas ni haft en bra påsk också!

Ett sista tips bara! Det är till alla tjejer: Kolla på Burlesque! Världens hetaste kille är med! Jag lovar att ni inte kommer att ångra er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men vänta nu... var det DU som sjöng den låten för honom? Jag trodde att det var han som stod och sjöng den för alla? Men det var alltså ditt påhitt! Den där låten är hemsk.

2011-04-25 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0