Åre dag 3

Jag lever fortfarande och har inte vågat testa skidor än. Det blir troligtvis på torsdag. Som ni läst kom vi upp på söndagen. Drack första ölen innan 12, så jag var onykter redan innan kl 18. Med tanke på att jag inte druckit på ca en månad, jag var hur trött som helst och att jag drack snaps och allt möjligt, så fick jag en liten black-out. Tog tydligen en liten lur, men gick ner och tog en till grogg en stund senare. När jag vaknade hade jag iallafall inget smink på mig. Hade dock missat fyra samtal och ett sms (sms:et kom innan midnatt, så jag har iallafall gått och lagt mig innan dess). Jaja, jag satte ribban högt för de andra iallafall.

Annars är det dålig humor och sprit som flödar i huset. Igår var vi ut (jag följde såklart inte med ut i söndags), det var ett tråkigt ställe. Egentligen gillar jag inte att gå ut på andra ställen än i Söderhamn, man känner ju liksom ingen. Det är ju det som är grejen med att gå ut, man vill ju träffa folk som man känner och mingla lite. Det funkar inte när man inte känner någon här.

Imorrn kommer Jeannie, ska bli skitskoj!

Det var uppdateringen för idag. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0