Åre dag 5

Jag lever fortfarande, det beror troligtvis på att jag inte har stått på ett par skidor än. Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag inte att jag kommer att åka något. Jag vet att folk kommer att tycka att jag är knäpp för att jag åker upp till Åre utan att åka skidor - men det skiter jag i. Jag har så roligt ändå! Jag hade tänkt åka idag, men jag har jävligt ont i ryggen igen. Förra veckan försvann ryggvärken, det var hur skönt som helst! Men i tisdags efter att jag varit på hos Helena och hälsat på, så halkade jag till och det onda kom tillbaka. Natten har inte varit trevlig, det gör ont att bara ligga i sängen. Sen gick jag in i en grej igår så jag har blåmärke på benet, och det är inte heller skönt att ligga på.

Ikväll blir en lugn kväll (vi var ut och festade igår, men än har jag inte sett vad det roliga med Åres uteliv är). Bra med tanke på att jag proppar i mig Alvedon och Ipren pga ryggen. Om några timmar ska jag, Sara och Jeannie åka iväg till Helenas jobb och gå på spa. Helena ringde och frågade om hon ville att vi skulle fixa in henne. Hon jobbar på värsta lyxhotellet, Copperhill (http://www.copperhill.se/). Var dit en sväng och kollade igår, hur pampigt som helst och superduper-utsikt! Det var så vackert!

Sen ska ni få veta en god nyhet. Jag ska (med största sannolikhet) köpa en ny bil. Det är min drömbil! En Volvo 850! Det här har ju varit min drömbil ända sen jag fick körkort, och nu ska jag äntligen få en! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0