Gefle

Idag har jag varit till Gävle efter jobbet med mina kära arbetskamrater! Tyckte inte att jag köpte så mycket, men när jag kom hem insåg jag att mitt konto kände annorlunda... Imorrn blir det även fest med dom, i Bollnäs. Sist jag var ut i Bollnäs var när jag gick på gymnasiet och då var det skittråkigt. Hoppas på en bättre kväll imorrn!

På söndag har jag lovat Sivan att hjälpa henne på gå-bingon. Det kommer ju att bli jättekul... not. Det hade väl varit trevligt i vanliga fall, men jag känner att jag inte kommer att vara riktigt laddad för det på söndag eftersom jag kommer att vara onykter imorgonkväll. Vi får be till gudarna att jag inte är bakfull iallafall. Men jag siktar på att dricka mycket vatten (men mer sprit)!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0