Party

Igår var jag på fest i Bollnäs, med mina kära arbetskamrater. Hade skitkul!

Kollade inte på hela Melodifestivalen igår, men jag såg de viktigaste artisterna - Nicke Borg och Linda Bengtzing. Älskar ju Backyard Babies! Jag skulle våga påstå att Nicke Borgs låt var top 3 (kanske till och med nr 1) av alla Melodifestival-låtar någonsin! Den var helt fantastisk! Jag hoppas den vinner hela Melodifestivalen, det är den värd! Kanske skulle vi kunna vinna hela ESC då också. Jag tycker att ni ska rösta på den i finalen. Jag ryste när jag hörde den första gången. Linda Bengtzing var lika bra som vanligt. Hennes låtar är alltid bra. Jag längtar till låtarna kommer ut på Spotify, då kommer "Leaving Home" att gå varm här.

Imorrn börjar jag med Nutrilett/Naturdiet. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra! Men klarar jag de första 3-4 dagarna kommer jag att klara 3 veckor också! De kommer nog att bli tre sega veckor det här!

I veckan blev jag beviljad semester, så i april tar jag en tur ner till Skåne. Önskar jag fick köra bil, men styrelsen (mamma och pappa) sa direkt nej till det. Dessutom räknade jag på det och det skulle faktiskt bli dyrare att åka bil, men vad jag än väljer så får jag nog punga ut med 2000 kr för resan. Det tycker jag är jävligt dyrt, men det är det lätt värt!

Nu ska jag fixa en varm macka - det får bli det sista jag äter på några veckor.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag testade nutrilett i två veckor, bara det första veckan för sen palla jag inte mer, tyvärr. Jag var hungrig konstant, jag drömde om mat och sov som en kratta. I samma veva som det här började jag träna mer så du kan ju tänka dig vad jag mer drömde om...



Hoppas det går bättre för dig vännen, men bli inte orolig om du upplever dig lite konstigare än vanligt ;)

2011-02-27 @ 22:13:20
Postat av: Anonym

Om du tar din resa veckan efter påsk så kan vi ta en road trip tillsammans (billigare!) och så lämnar du av mig hos Brodin så kan vi gå på ullared =)

2011-02-27 @ 23:28:54
Postat av: Helena S

Det var jag som skrev förra kommentaren! Och anledningen till att jag vill åka efter påsk är att jag har påsklov då

2011-02-27 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0